Titan SA lansează pe piață pâinea toast HapiHap, după o investiție de 15 milioane de euro
PDF Email
Scris de agro-consultanta.ro
Marţi, 26 Octombrie 2010 15:16
Companii - Companii

Compania de morărit și panificațieTitan a investit 15 milioane de euro într-un echipament care permite ca pâinea să rămână neatinsă pe durata întregului proces de fabricare și ambalare, se arată într-un comunicat al companiei.

”Achiziționarea acestui echipament modern și competitiv a însemnat alocarea sumei de 15 milioane de Euro și constituie, de fapt, investiția noastră în siguranța consumatorului”, declară directorul general al Titan SA Stefanos Krommydas. Linia are o capacitate de producție de 3.250 de pâini toast pe oră. Fabricarea și ambalarea pâinii toast se realizează într-un mediu complet aseptic.

 

”În urma unei cercetări de piață realizate în 2009, pâinea HapiHap a întrunit cele mai bune punctaje la formă, dimensiune, aspect, gust, textură, consistență. Ca și alegere finală, din mai multe sortimente testate, consumatorii au indicat pâinea toast HapiHap drept cea mai gustoasă și cu cea mai bună consistență”, spune Violeta Niculae, Marketing Manager al Titan S.A.

Brand-ul HapiHap a fost creat cu ajutorul companiei de strategie și design de brand BrandTailors. Pentru a satisface cerințele variate ale consumatorilor, noul brand propune cinci sortimente diferite: de la ”Clasic”, care înseamnă pâinea albă pură, până la specialitățile ”Graham”, ”Secară”, ”Integrală” și încheind cu ”Extra Soft”, cu aromă ușoară de unt, pentru cele mai fine mâncăruri.

Investiția Titan S.A. în campania de creare si promovare a noului brand se ridică la peste 400.000 de Euro. “Suntem convinși că acest produs nou va fi bine primit de public atât datorită gustului său deosebit, obținut printr-o rețetă originală, cât și pentru că el se înscrie în tradiția pâinii Titan, de a fi secretul unei mese reușite”, declară marketing managerul Violeta Niculae.

Ultima actualizare în Marţi, 23 Noiembrie 2010 16:41