”În urma unei cercetări de piață realizate în 2009, pâinea HapiHap a întrunit cele mai bune punctaje la formă, dimensiune, aspect, gust, textură, consistență. Ca și alegere finală, din mai multe sortimente testate, consumatorii au indicat pâinea toast HapiHap drept cea mai gustoasă și cu cea mai bună consistență”, spune Violeta Niculae, Marketing Manager al Titan S.A.

Brand-ul HapiHap a fost creat cu ajutorul companiei de strategie și design de brand BrandTailors. Pentru a satisface cerințele variate ale consumatorilor, noul brand propune cinci sortimente diferite: de la ”Clasic”, care înseamnă pâinea albă pură, până la specialitățile ”Graham”, ”Secară”, ”Integrală” și încheind cu ”Extra Soft”, cu aromă ușoară de unt, pentru cele mai fine mâncăruri.

Investiția Titan S.A. în campania de creare si promovare a noului brand se ridică la peste 400.000 de Euro. “Suntem convinși că acest produs nou va fi bine primit de public atât datorită gustului său deosebit, obținut printr-o rețetă originală, cât și pentru că el se înscrie în tradiția pâinii Titan, de a fi secretul unei mese reușite”, declară marketing managerul Violeta Niculae.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *